dilluns, 9 de juliol del 2007

Fotos per al record







62 comentaris:

Anònim ha dit...

Que be mou vam passar durant tot l´estiu passat!!! Pues este no cal ni diro!!!! El dissabte passat ja vam fer una introduccio!!!

VISCA LA QUINTÀ 2007!!!!!!!!

Anònim ha dit...

Collons natalia an la mini skirt!!!
Estas mes bona k deu.
Eres el meu objeto sexual

Anònim ha dit...

Hola xiqetes!!!Q wais ls fotos...q b mou vam passar...xro cm lañ passat, nguañ tmb!ja siguen kps d smana pls poblets o siguen festes a Gata, nem a x totes!!!a passaro mel!!!qintos n som tots ls añs axina q..."xiqets i xiqetes, nem a disfrutarmou st añ q podm i tots ls q stan x vindre!!!Vixk l 2007 i AL SAFAREIX, AI MARE Q N MIVEX!!!"

Anònim ha dit...

oleeeeee exe anonim!!

Anònim ha dit...

el q diu ole exe anonim, q poca gracia q te!

Anònim ha dit...

com k "exe anonim kina gracia k te"? ua dit xa donar anims, no cal k sigueu axina, una atravolta no dire res iau

Anònim ha dit...

pues millot no aver dit res

Anònim ha dit...

calmaaaaa!! kina mala ostia teniu. soc carmen. no uavia dit an mala fe xo sk tot seu agarreu com si vos estigueren atacant. les coses no sempre es diuen xa fer mal...

marieta!¡! ha dit...

amooooooooooooooooooor!!! tu no fajes kas dexes bovaes!¡ fes kas de ke tenim ke anar a netejar kasaaaaaaal eh?? jejejeje ke hui ha sigut el primer dia i no has vingut!! xexe no kari pero jo se ke si no has vingut ha sigut per algun motiu!! bueno pos tenim faena alli!! les festes ja estan ahi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! VISCA LA KINTA 2007

Anònim ha dit...

l'he suprimit jo k m'enganyat, jeje. gracies maria!!sk aço no es pot consentir, jajaja!!! no vaig anar xk m'han fet la visita :-( xo hui si k vaig a fer la barra! d'aci a 11 dies (o 10) comencen les festes i seguirem fent burrera com sempre!!! VISCA LA NOSTRA KINTÀ!!!!

Anònim ha dit...

Exa nit era el meu cumple, a octubre i si vaig mullar, vaig mullar an paco

Anònim ha dit...

lanonim dantes soc natalia

Anònim ha dit...

que fort discutiu entre vosatros y damunt veniu culpantmos a mosatros. dexeumos astar y mateuse entre vosatros.

Anònim ha dit...

(Una de MOSATROS I AVANT): A tu algu t'ha dit algo?? Si discutim entre mosatros a tu no t'importa, i es super normal k entre una quadrilla es discutisca, o es k a la teua es tot "supermegauay"?? A més, no sabem si exe k ha dit lo d Natalia es de la nostra quadrilla, xk com auras vist és un anonim.

Anònim ha dit...

aci les unikes k as tenen k matar sou vosatros, i dexeumos estar a mosatros xk ara no teniu res a vore i damunt, k no vos em tirat cap de culpa. no vos estakeu on no vos criden...

Leocadio Smirnoff ha dit...

Hello girls! Ja feia temps que no em pegava una volta per ací. I és que no tinc temps ni per això... ufff!! Però ara que he passat i he vist estes foticus tan boniques del nostre record m'he dit a mi mateixa que era necessari deixar un comentari com Déu mana! I sinó ho mana, també!

Sabeu que sou unes quintes com ningunes... feu el favor de no barallar-se entre vosaltres... que ara s'acosten les festukis i cal estar unides per a la festa!! I a Isidoro no me l'ataqueu que és un sol... i un gat de dibuixos animats... però sobretot un solet de personeta... com moltíssimes de vosaltres!!

Vinga, res més... ja queda menys per a les festes 2007, les nostres, les del SAFAREIG... úniques, seran úniques... segur!! Agafeu força que les em de viure molt intensament... i pense disfressar-me de bisbe cervera si fa falta!! Jiussssss... m'encanta el xouw!!

Bo família, carpe diem...

Anònim ha dit...

Natàlia n sta tan apurà xa posar si mulla o no i an ki. si voleu k mos matem jo porte a Oddie i vos mata a llepaes.

Anònim ha dit...

a mi em dona igual si mulla o no xk axo es cosa seua, xo tampoc es qüestió de saber an ki mulla xk axo (pense jo) no mos importa, si mulla be, i si no pos tambe.

Anònim ha dit...

El qe faja Natàlia en la seua vida priva es cosa seua. Ja sta be de clavar-se en el no vos importa. A més, si voleu saber-ho pq no es presenteu davant d'ella i li ho pregunteu?

Anònim ha dit...

Gracies garfield, tens tota la rao. xo a lanonim exe tan interesat li asegure q no mulle tots els disabtes, i antes de parlar sense saber, q vinga i meu pregunte, com be a dit garfield

Anònim ha dit...

mulles tot els disaptes????

quina mullaora astas feta!!

Anònim ha dit...

Próxim dimarts 24 al poble nou; Santgatxo, Paral·lel 84, A kuadros, la gossa sorda i Skalissai!
BRUTAL!!

Anònim ha dit...

dema nemon de festa a poble nou, xfa!! te k estar brutal!!!

Anònim ha dit...

al atake a x natalia.........
avore qui te la oportunitat ara no repetiu que axo no val...

Anònim ha dit...

Steu mes flipaes k una mona. tot al mon sap k asi xics no deixen comentaris xk no es preocupen tant cm les xikes i no es paren a criticar. se massa ki sou i si es penseu k els te k afectar la porteu clara. a mes, es dificil no saber ki sou si pel poble kuan es vegeu es pegueu unes miraes mataores..

Anònim ha dit...

tu k eres la seua defensora?

avore si tu tmb mulles an ella!!

Isidoro!¡! ha dit...

dexeuseu estar ja k parexeu cries tot el dia diguent-se coses

Anònim ha dit...

jo la defense xk la vaig coneixer fa poc i pense k es una bona persona. alomillor eres tu la k vls mullar en ella. n tns a ningu mes? k llastima k no se t'haja ocorregut res mes xa escriure. la teua inteligencia no dona xa mes?

Anònim ha dit...

no teniu proves de que som mosatros... com sabeu que als xiks no entren?

Anònim ha dit...

Gracies garfield, la gent es mogollo roin. Magradaria saber ki eres, quan en veges dimeu xfa.

Anònim ha dit...

i traca-track!!!

Anònim ha dit...

no cal k sigues tan falsa natalia i para ja, k ja eu tindras be. No et merexes ni la merda k cagues

Anònim ha dit...

la merda que kaga natalia si vols te la portem a tu y te la papes ya que tu te la merexes mes. natalia! estes festes cada volta k kages ya sax vas y liu portes al casal y que seu repartisken entre totes. ah y ya sabem k la nostra pagina es la millor pero ya k teniu la vostra propia xk sempre asteu asi?

Anònim ha dit...

no es x res xo no trobes k es delateu una miketa. si dius "no teniu proves de k som mosatros"..sense comentaris..

Anònim ha dit...

yo soy tonta y en mi casa aun no lo saben...

Anònim ha dit...

no atakeu a les k no son d'esta quadrilla xk ki ha fet exe comentari, forma part d'esta quadrilla i no de la k es penseu

Anònim ha dit...

COM? MA PERDUT K PASAT? XK DIUEN AXO

Anònim ha dit...

mira xikona tu no tens ni idea de com mos portem entre mosatros, i x lo menos mosatros si k la podem vore i no anem atakantla com forme dius tu, si em tingut algun lio uem aclarit entre mosatros, asta clar que nia algu k no la pot vorer, y ara mateix parex que sigues tu. per lo menos dona la cara.

Leocadio Smirnoff ha dit...

Visca la Quintà 2007!! Les seues quintes i quintos... visca Al Safareig... enguany ho rebentarem tot... tot fet pols... jejeje

Bueno xicones, ara comença el millor de tot... me'n vaig a la perruqueria... jejeje

Bo família, carpe diem...

Anònim ha dit...

Exe dels comentaris de natalia, té cels d'ella o que? que mes li dona si ella ix reina, dama o no ix res? nia cada pesa per ahi solta que... ademes tot axo de reines, dames son bovaes, no vol dir q elles siguen ni les mes guapes ni les mes simpatiques de la quinta.

Anònim ha dit...

xiketes k ja s'han acabat les festes, kina merda!!

Leocadio Smirnoff ha dit...

Ja s'han acabat les festes 2007, però ens ho em passat de categoria i estic segur de que mai més trobarem unes festes com aquestes... Visca la Quintà 07 Al Safareig!!

Han sigut uns dies de bon humor espectaculars, sense mals rollos ni disputes excessives... Han sigut uns dies d'unió amb la quintà i per al meu gust unes festes meravelloses i irrepetibles!! Les quintes totes precioses, distinguides, guapissimes, excepcionals... i els quintos... mmmm ahí s'han vist els quintos, ahí! ja,ja,ja,ja... Uns cracks!! Les dames i la reina uns celets de personetes i unes xiques guapissimes... i la Cort d'Honor... de "lo milloret" del món... els "numbers one's"!! Amb un parell...!!!

Estic orgullós de pertanyer a una quintà com la de AL SAFAREIG i pense que sempre serem recordats per ser una quintà festera però sense maldats... o amb molt poquetes, je, je, je... Mil besets a les quintes que formeu esta preciosa quadrilla de "Mosatros i avant"... us estime!

Res més, que m'emocione i no hi ha qui em pare... Bueno, no hi ha quintos!!! uueeeeeee!!! je, je, je... "que no decaiga"...

Visca la Quintà 2007;AL SAFAREIG!!!

Visca el Santíssim Crist del Calvari!

VISCA GATA!!!


Bo família, carpe diem...

Leocadio Smirnoff ha dit...

Per cert, tinc moltes fotos de festes... ja les passaré... també tinc pensament de fer un muntatge de DVD... si algú té idees o les vol o alguna cosa per l'estil... digue-meu...

Bo família, carpe diem...

Anònim ha dit...

Els quintos del safareig on staven?
No san vist el pel en totes les festes

Anònim ha dit...

Posss ves a l'oculista...

Anònim ha dit...

als kintos del safareig són els millors, x no parlar de les kintes!

Anònim ha dit...

heiiiiiiiiiiiiiiiiii volem vore fotos de les festes!!!!!!!!!!!! demanda demanda demanda......

Anònim ha dit...

Leocadio xfavor enviam les fotos del rock i ttes les k hages fet stes festes k stiguen potables xfa i les posare..

Anònim ha dit...

an xasco o sense jo meu he passat de puta mare!!!

Anònim ha dit...

ole estes festes!!!!!! m'ho hem passat de puta mare, i ningun xasco ni ningun tongo va a deixar ke pensem lo kontrari!!! ke visca el safareig!!!!!!!!!!!!!

Anònim ha dit...

Eh!qins moments, qins dies, qines alegries, qin gust d viure la festa tota la qintà junta!mb qin gust hem disfrutat tots ls qintos/es dl 2007!Com enguañ cap xiqets i xiqetes!vixk mosatros!q dificil doblidar serà...Sprem q a san miqel es faja algo i q mai decaiga la festa en el Safareig!VIXK AQEST ANY I VIXK MOSATROS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anònim ha dit...

Acabe dentrar a la pagina despues de festes i lo unic q tinc q dir a tota exa gent q stat diguent coses de mi esq vaja callant la boca xq jo no volia ixir res, i q estes festes meu a pasat de puta mare! axina q si no teniu res millor q fer, aneu a alguna altra pagina a dir bovaes, xo asi ja sta be.

Anònim ha dit...

Es sap ja masa ki la defen i ki la critica, dexeuseu estar ja. Totes sabem (i natalia crec k tambe)ki la pot vorer i ki no. Ella sap masa lo k cada una pensa d'ella. Ja esta be

Leocadio Smirnoff ha dit...

Bueno, bueno, bueno... m'he decidit a pegar-me una volta per aquest Blogspot de les meues quintes i m'he trobat amb aquesta "festa". No sabia que una cosa com el "reinat" a Gata donara tant de si, però pense que ací s'estan barrejant més d'una cosa...

Pense que aquestes discusions sobren, cadascú sap massa com és cadascú!! Les persones que pensen que hi ha hagut tongo, continuaran pensan-t'ho ara i després d'aquests comentaris, i les persones que pensem que tot va eixir com calia, continuarem pensan-t'ho ara i després d'aquests comentaris. Per això, pense que no cal fer aquestes "guerres" de comentaris, molts anònims...

Res més, sols dir que les meues amigues sou totes uns solets... que cap persona siga un núvol en el vostre sol, siga qui siga, i vulga el que vulga!! Milions de besets!

Perdoneu pels comentaris tan llargs que faig, però ja sabeu que jo sóc "xarradoret".

Bo família, carpe diem...

Anònim ha dit...

Vixca leocadio!Si senyor!Les coses clares i al xocolate aspès!

Anònim ha dit...

no estaria gens mal anar callant de tant de tongo i coses d'exes, xo tampoc estaria gens malament anar callant sobre exe tema i dexaro estar ja. I k conste k no soc la defensora de natalia, xo sk tots els anys es diu k ania tongo, i es seguira diguent sempre, axina k dexem este temeta ja xfavor

marieta!¡! ha dit...

Trobe molt patetik tot aso! Ja komensava a pensar ke enguañ no hi havien hagut marikonaes dexes i entre al nostre blog i em vek en el panorama general i be... Per supost ke no hi ha ke donarli la menor importancia aixi ke dexemo estar, gracies a tots els ke ho defenen i als altres ke ho kritiken pos ke seu disfruten iavant! Inga a passaro I KE VISKA LA KINTA DEL SAFAREIG jiji si si VISKA!

Anònim ha dit...

res de xafo ni de tongo... pero si que es de veres que a gata tindrien que escomençar a canviar algunes coses com es el métode d votació de regina i dames,xq lo que fem a Gata parex un concurs d bellesa...

Anònim ha dit...

si que es veritat, al mal es que no ixen mai les mes guapes. va per familia, xikon... ETC

Anònim ha dit...

pos zi que zi no avera ixit sara. ole i!!!!!!! wapaaaaaaaaa!!!

Anònim ha dit...
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.
Anònim ha dit...
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.