dimecres, 5 de setembre del 2007

Açò s'acabarà prompte

Jo sóc una de les que pensa que els comentaris no s'han de suprimir, però aquesta vegada s'han suprimit per què la cosa s'està embrutant, i massa. És normal que la gent xarre tant a les que han ixit dames i reina com a les que són cort d'honor. Però eixa crítica la fan per què els havera agradat més que havera ixit dama o reina la seua filla, neboda, amiga, cosina, etc. Però sols critiquen, no insulten, sabeu??

La gent és tan ignorant que no sap què fer per tal de divertir-se, a part d'insultar a persones que no han fet ni han dit res a ningú. Si tan mal vos cau algú d'aquesta quadrilla és el vostre problema, però no teniu per què insultar sense CAP motiu. Ja estarà be!

I al igual que va dir Sandra una vegada, ho dic jo ara: a mi no em costa gens apretar un botó per tal de suprimir un comentari, i quan em canse d'apretar tanta volta el botó per a suprimir comentaris així, tots els comentaris es moderaran. Sabeu què vol dir això? Vol dir que cada vegada que algú escriga un comentari, dit comentari s'enviarà a una direcció de correu electrònic, i abans de que es publique el comentari, es llegirà, i si s'està insultant no es publicarà MAI.

Està clar que en aquesta vida res és de color rosa ni ho serà mai, però entre tots podem fer que siga un poc més agradable sense ninguna necessitat d'insultar a ningú.

19 comentaris:

Leocadio Smirnoff ha dit...

Trobe molt correcta aquesta publicació per part de l'administració d'aquest Blogspot... ja era hora de frenar un poc tot allò dit ací. Un Blog és per a gaudir entre tots de les "aventures" d'una quadrilla (en aquest cas) i riure'ns entre tots, però no per insultar i calumniar sobre eixa quadrilla. Pense que per a eixes coses existeix una cosa que es diu "sinceritat", "honradesa" i "cara a cara"...

Pareix que en el camí de la vida o de l'educació algú va perdre eixes tres idees, però res podem fer nosaltres. Ara si cal esborrar comentaris amb insults, s'esborren! No em d'estar ací barallant-nos per tonteries, sinó que em d'estar ací divertint-nos amb unió i felicitat.

Recomane a l'administració d'aquest Blogspot que continue com fins ara i que no tinga temor en esborrar allò que siga necessari. Les persones que administrem algun Blog sabem que es una decissió difícil moderar o esborrar comentaris, però si s'ha de fer, és fa!! I més quan es té raó...

Res més, sols dir a les xiques d'aquesta quadrilla que són uns sols fins i tot quan està nuvolat, perquè elles brillen per darrere d'eixos núvols insuportables que insulten i fan coses d'eixes. Guapíssimes totes!! Besets des del fons del meu cor... sobretot a l'administradora del Blog, ànims!

Bo família, carpe diem...

Anònim ha dit...

olé vosatros!!!!

Anònim ha dit...

eu trobe molt be ya astava be tanta merda, lo unic que dic esque cuant jo vaig borrar la ultima volta van iaure algunes que es van posar an contra meua x fer lo mateix, te igual. pau, llibertat i tranquilitat x a tots ......

Anònim ha dit...

jordi alguna volta poderies tallarte un poquet que tens xicona i no au parex

Anònim ha dit...

Jordi tu no et talles per res del món, que perquè tingues xicona no vol dir que no pugues tenir amigues, que és ben diferent. Continua així de sincer, que és el que més val!!

Anònim ha dit...

La mare ke va! Ara ke li toca al pobre jordi?? Pos si, te xikona i la vol moltíssim mes de lo ke sabras tu mai ke es voler. A mes, no necessita d'exos komentaris per a recordarli ke en té, ell massa bé ho sap i ben bé que demostra ke la vol encara ka axo a tu no timporta. Es un xik de puta mare, ke si no es talla es perke no li dona la gana i te les koses molt klares, sap molt be ke vol a Marieta, kines son les seues amigues i kuan pot fer unes koses i kuan no! Axina ke trobe ke sobra exe komentari tan ignorant ke has posat... De totes maneres si ho has posat es perke no konexes de res al meu amik Jordi!

Anònim ha dit...

Sabem ke eres el matex ke ha posat els altres komentaris. Ja ho tens be destacar merda IGNORANT!

Leocadio Smirnoff ha dit...

Mira, estimat "amic/ga" anònim/a, moltíssimes gràcies per preocupar-te per la meva vida social i sentimental. M'alegre que siga del teu interés, però no necessite que ningú estiga dient-me que fer en la meva vida. Però de totes maneres, gràcies per preocupar-te.

Jo no em talle perquè sóc una persona que no té res a amagar. Faig les coses sense "segones", perquè sempre m'ha agradat ser una persona sincera que diu les coses a la cara (no com altres...). Així que ja saps perquè no em talle...

En quan això de que pareix que no tinc xicona... no sé, tal volta tu no vols saber-ho, perquè jo sempre tinc bones paraules per a la meua Maria. I si vols que ho faça públic les 24 hores del dia, ho faig sense mirament, perquè ella per a mi és molt més del que tu et penses... L'estime moltíssim i ella ho sap. Pense que saben-t'ho ella, sobra la resta de la gent. Però t'informe de que l'estime i que si em digueres qui eres, de bon gust sempre que anarem els dos et saludariem ben fort perquè així ens vegeres...

Res més t'he de dir, et torne a donar les gràcies per preocupar-te per mi i si tens alguna cosa més que dir-me podries fer-ho a la cara, perquè jo no deixe comentaris anònims... deixe comentaris amb nick i foto, perquè no hi haja dubtes de qui sóc.

Així que si vols alguna cosa més, encantat ens fem un café i xarrem. No patisques que no mossegue!

Bo família, carpe diem...

Anònim ha dit...

no me preocupe per tu, me preocupe x ella

Anònim ha dit...

KE ROINA KE ES LA IGNORANCIA!!!! TU NO ET PREOCUPES PER NINGU IGNORANT!

Anònim ha dit...

Merda! ja ma perdut l'ultim capitol dels insults..no m'entere de res mai, xe!! Al k insulte a Jordi mel menge mesclat an la lasanya, ehh.. enserio, fer una blog no costa una merda i kds de puta mare kuan van a insultarte alli.................... ja ho dia mon pare k es molt savi: DONDE NO HAY CONOCIMIENTO, HAY MISERIA!!! k la IGNORANCIA va molt barata hui en dia..

Anònim ha dit...

Hei xiketes, soc maria jorro, jordi ma dit k pegara una miraeta per asi, i no he pogut evitar deixar un comentari. Ni cas a eixos anonims,pareix que eixa personeta necesita amigues o alguna cosa.
I almenys donarte les gracies per preocuparte pero jo no necesite ningu que es preocupe per mi, soc prou fadrineta, i se com es Jordi, esta clar que tu no el coneixes.
Ell sap qui son les seues amigues i qui es la seua xicona, i com a dit ell, sabento mosatros sobra, mes igual el que penses. Xo si tant preocupa stas podires escriure amb nom perque em fot mogollo que t'estaques en la nostra vida i no dones la cara, grrr!

Res mes wapissimes, a pasar-ho mel, i un beset a totes!

Anònim ha dit...

ole maria!!! aixina es diu!!!

Anònim ha dit...

Mai havia entrat a este blog i per casualitat me trobat amb este linc, i si no fora per que conec a la majoria de vosatros diria que estan parlant una colla de personatges televisius que no fan res mes que insultarse i tirarse coses al cap simplement per pujar audiencia.

Pero no crec que un grup d'amiges calga estar estirat-se els pels en tot moment i estacant-se en la vida privada de ningu.

Penseu un poc un aixo i si simplement vos rigeu d'este comentatri penseu en la image que doneu com a blogg i sobretot com amiges.

Anònim ha dit...

Tens molta raó. Com a bloc donem una imatge horrible, però com a amigues i quadrilla donem una imatge pèsima. Però el que no acabe de comprendre és per què la gent ens ha d'insultar tant perquè no crec que els que ho facen siguen d'aquesta quadrilla. Està clar que em puc enganyar però crec que són altres. Però et done tota la raó.

Anònim ha dit...

Jo també pense que tens molta raó, encara que dude q akbs de trobarte per casualitat an este blog.

Anònim ha dit...

jo tmb estic d'acord pero també dudo que siga casualitat l'haeverte trobat a este blog. en lo emocionant q sta!!!!

Anònim ha dit...

jo si que trobe que es algu de eixa cuadrilla!!!! no dic noms x si manganye!!!!!!!!!!!!

Pero asta clarisim.....

Anònim ha dit...

si tan clar au tens dis-ho i axina parlarem an exa persona i au dexarem tot clar, xo seguisc pensant k no es d'akesta quadrilla xk les coses k s'han borrat eren algo fortetes i sobre persones k si k podem vorer....