dimecres, 19 de març del 2008

Falles '08














12 comentaris:

Anònim ha dit...

estes falles han sigut lo maxim!

ara..estic feta merda..tota una semana ixint tots els dies ..mi body no lo resiste...

hay que joderse..gente por doquier..que gonia!

bueno..que l'any que ve més i millor..
em fare fallera...an les ensaimaes eixes .....el saludo ja el tinc practicat i m'ix que ni quelao!

bueno..que vaig a duxar-me que hui es la cremà

valencia en fallas(8)
sexysssssssssssss..pero jo mes

LAU

Anònim ha dit...

jo tambe meu he passat super be, gracies a 2 xsones k jo em se!! va, ho dic, laura i jordi. sk...joder!!

bueno, l'any k ve mes i millor!

ale, men vaig a fer faena..ciao amors!

Anònim ha dit...

x sierto...no m'havia enrecordat de dir-ho...el divendres k ve la gossa estrena el nou disc a pego, ANEM,nooo??????????????????? tambe toca pirat's sound sistema. va anem xfa xfa xfaaaaaaaaaaa

Anònim ha dit...

sols sabeu dexar comentaris quan es critica a algu/na?

Anònim ha dit...

qui a criticat? trompa...

Anònim ha dit...

no ue dit xk algu haja criticat, k ningu ua fet, ue dit xk no dexeu comentaris, k sols els dexeu quan s'esta criticant a algu, capixi? i trompa seras tu bonica

Anònim ha dit...

ueeee ja s'esta criticant..ara ja podem comentar!

Anònim ha dit...

pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff quina manera mes patetica de clavar bulla...!!!!

xe! A LA MARXAAAA xe!

Anònim ha dit...

plan xa ste dissabte,kin?????

Anònim ha dit...

pues este dissabte no se sap! pero el dumenge hi ha dinà en els conejitos de la nostra quinta! jajajaja pero encara no es sap on! axina que si ningu diu res haurem de demanar a bar!

he dicho!


jajajajja es lo que hay!

Anònim ha dit...

jo aniria a la caseta de algu, k stariem millor, no trobeu??

Anònim ha dit...

clarooo i jo tambe, pero la poses tu?