dissabte, 12 d’abril del 2008

Pasqua '08






21 comentaris:

Anònim ha dit...

xiketes jo no se vosatros com vau kdar (supose k be)xo jo meu vaig passar de puta mare!!!!! encara que obrint pas em va decepcionar un poc...m'esperava molt mes d'ells, però va star super be!!!!

visca la terra...LLIURE!!!

Anònim ha dit...

Bueno des d'aci done gracies a totes aquelles que ahir van sacrificar un tros de nit per mi..ho senc mogolló de veres i procuraré que no torne a passar

en serio..MIL GRACIES
a les que em van aguantar el moño (un poc desagradable la faena)
a les que es van barallar en els tios de l'aseo per a que jo continuara bosant
a les que em van acompañar a caminar per a que allo baxara
a les que em van comprar aigua..i a les que em van acompañar mentre tambe tirava fora l'aigua...que hay que joderse...i en general a totes porque para todo hay una primera vez...ayer fue la mia y es verdad que duele

para todo lo demas MASTERCARD
enserio..mil gracies vos dec un favor!

kisses solidarios
lau. :*

p.d: ahir la mortizia adams em tenia enveja..yo lucia un blanco enfermizo mejor que el suyo!

Anònim ha dit...

jajajajjaj ole ahi! axo es glamour per a explicar una borraxera monumentar en la seua consequent bosà i resaca putaaa!!!!!! i lo demes son cuentos!
FLOWER TE QUEREMOS!

Anònim ha dit...

CONSEQÜENT!

Anònim ha dit...

Xiquetes, barbaritats!!! aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!
jajaja
I este dissabte mos tok sopà de voley???

Vos vuic!!!

Anònim ha dit...

Bueno, xiquetes, si que hi ha sopà de voley, però on voleu que anem???

Leocadio Smirnoff ha dit...

Hola xiques!! Si feia temps que no deixava un comentari per ací, però al veure aquestes fotografies m'he decidit a deixar-vos un comentari!

Bueno, quin sopar de Pasqua més bo vam fer, eh?? Conejo de la suerte... Yo nunca he... aiii madre mia!! Quina nit, quina nit!!

Sou genials guapíssimes, no canvieu mai totes les que allí estaveu i les que no tampoc canvieu... Besets a tots!

Besets a totes... sou genials!!

Bo família, carpe diem...

Anònim ha dit...

Xicones barbaritats al disapte, ja era hora que ferem una sopaeta axina. Meu vag passar total.
Noe, ten dega donar pe salar tota la nit, perdon si em vag fer molt pesá xarrant o algo.
Xicones sou lo millor.
PD: AMUNT LA CASALLA!!!!!

Anònim ha dit...

N digues amunt la ksalla mkguen la sombra vania!!!q j n puc!!!
atres coses n, xro la ksalla...uf uf uf...costera amunt xiqetes...i enkra em qda una temporà...a aguantar-se sanes!!jajaja!!! i vanieta, d pesà res!!!
eres lo milloret...nkra qm picaves mb lo d "la ksallera ara n pot..." serà possible!!!... i a totes: "VOS VULLC MOGOLLÓ"!!! n knvieu x res!!!bsitos!!!i st find...sopaeta d volei!!!! i x a klentar motors...partidet,n??
N pergueu la felicitat xiqetes i a passaro b!!!b7s wapetones!;o)

Anònim ha dit...

Bo xiques no se com eu posat exes fotos.... em porten records turbios.... tan turbios com el xoleck... jajaja eh vania jajaja, i sandra of course,k risa, lo de la bosa arreplegà an el got i el paper higienic, la cama de Bernardo impregna de la meua bilis anxolecà, i lo del pavo real es algo k ma marcat les pascues xiketes....

Anònim ha dit...

Bo xiques no se com eu posat exes fotos.... em porten records turbios.... tan turbios com el xoleck... jajaja eh vania jajaja, i sandra of course,k risa, lo de la bosa arreplegà an el got i el paper higienic, la cama de Bernardo impregna de la meua bilis anxolecà, i lo del pavo real es algo k ma marcat les pascues xiketes....

Anònim ha dit...

por diosss marta que gena!!!!

Anònim ha dit...

a vore putetes meues..qui va a la sopá de volei?

perque el meu grup de sofanning no fa sopars..axina que tindré que buscarme la vida i eso

Anònim ha dit...

Qina sopaeta xiqetes!!!qina flipà!!jejeje!!!al bar va star mel d romer!!! q risa!!! qin piqe,eh???jejeje!!!Vinga xules!!!bsitets pa totes wapes!!!;o)

Anònim ha dit...

buenoooooooooooooo, renovacio ja o q?????????????????? ja toca n????

Anònim ha dit...

Bueno perles, este dissabte tenim el seté aniversari de la cas, i obviàment, no anem a quedar-nos en casa. Per tant, si us pareix bé, anem fent recompte de les que anirem a sopar i anem diguent-ho. Podríem anar a la llesca o algún lloc així, que el preu no és desorbitat. Bé, ja digueu alguna cosa.

Vos vull!!! b7s a totes!

PD: intentarem passar-ho igual de bé que el dissabte passat, però la cosa estarà mal d'igualar... va ser lo màxim!!!

Anònim ha dit...

tu no vas a alacant este dissabte???

Anònim ha dit...

per problemes personals at home, desgraciadament, i can't!!! an sap mes mal q deu xo no, no puc anar. Paseuseu be x mi!!!

Anònim ha dit...

jo tampoc vaig al final xk men vaig a un lloc millor...al viñarock! a alacant ja anire l'any k ve, i si ho fan a valencia millor

Anònim ha dit...

sip, l'any que ve tok a valència, ahí no fallarem! pues si, al vinya seu pasareu mel!!!

Anònim ha dit...

xiquetes digueu algo per al dissabte!!!