dimarts, 22 d’abril del 2008

fotetes





8 comentaris:

Mosatros y Avant ha dit...

se k les fotos no son molt actuals, xo sk no en tenia altres i ja estava aburrida de vore les de pasqua i com algu s'ha keixat, pos...i com estes m'agraden i son les unikes k tinc aci, pues les he posat, ale pues!

Anònim ha dit...

eeee
que xules!! estan wais
fotos del recuerdo!
sixo ten passare jo carmenway que en tinc prou!"

mmuaaakk xiquetes us estimo!

Anònim ha dit...

peticions musicals:
-la cançó de vicio de extremoduro
-cançons de seguridad social..
-i si hi han ..de la gossa..

Anònim ha dit...

Perles ja tinc fotolog!!! Entreu i voreu la descripció completa del congrés, si voleu, clar! jeje
www.fotolog.com/calprotestar

B7s a totes, vos vull!!!

Anònim ha dit...

renoveu!

Anònim ha dit...

EI XULES!!!FELICITEU A ESTHER Q AVUÍ ÉS L SEU ANIVERSARI!!!
B7S WAPETA!!! ET VOLEM!!!;O)

FELICITATS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anònim ha dit...

que carmen pose alguna foto d'esther!!!!


FELICITATS!

Anònim ha dit...

Xe xe, si que estan guapes a exes fotos si!!!