diumenge, 18 de maig del 2008

La Tribu a JP!








50 comentaris:

Anònim ha dit...

kines aventures anit x la montanya!! ai senyor, estes excursions les vorem de repetir, sols xa riuremos un rato,no?

Anònim ha dit...

i have no words per descriure la nit d'ahir...bueno si..DESFASE
marededeusenyor!

i jo propose que la seguent excursió a la montanya tinga més aforo...
que mal repartit està el mòn!!!!!!!!!

Anònim ha dit...

ieeeeeeeeeeee, no se com sta lo d la excursio a la montanya xo si es lo q am pense va star molt be!!! jajaja
bueno, no isc a cap foto xo si q stava i meu vaig passar molt be!!!

PD: magradat molt una foto...

jajajaja

Vos vull perles!!!

Anònim ha dit...

ke es aixo de la excursió a la montanya?

Anònim ha dit...

axo es contara en persona, ací no

Anònim ha dit...

ok. x cert, soc garfield

Anònim ha dit...

uaa ara que dius garfield com es dia el gos de garfiel? wally? jajjaja noo.. emmmmmmm fido?.. no manrecorde !!! :s..


si el disssabte... sense comentaris perfavor.. la montanya fa fredat... moolta fredat...

totes mare?? toteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees

Anònim ha dit...

Odie, es deia Odie

( i es un crimen...pero ho he tingut que buscar en google que todo lo sabe,.... con lo que yo he sido!!!!!)

Anònim ha dit...

maria tas delatat!!!

Anònim ha dit...

Comunicat: a Garfield ja li ha arribat lo de la excursió a la montanya. No cal que meu conteu....No coment, jejejeje...

"Lo bueno si es sano, dos veces bueno", i si les pedres no fan mal encara millor.

Anònim ha dit...

Al comentari de dalt no fa per fer mal a ningu. Cada u es lliure de fer el que vullga.

Per si a algu li apetia clavar merda no cal, vale¿

Besets a totes!!!! Vos vull

Anònim ha dit...

ieeeeeeee, felicitat a totes ostia!!!

vos vull!!!

Anònim ha dit...

les pedres si estan baix la sola de la sabata no fan mal, xq es on estaven!!!

Anònim ha dit...

eiiiiiiiiiiiiii que jo no ho he buscat a google!!! jo era la que no sabia com es dia eh??

si dies axo.. TENIES RAO! sino

POS NOO!! I A CALLAR! jajajaja que noo!!!!!!!!!!!!!!

que dieu de pedres??... jajajajjajajajajaja ai mareeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee


totessssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss... ma que magra exe xiste xe! jajajaj

Anònim ha dit...

iee, la uqe ho va buscar al google vaig ser jo..
que me quedé muerta( laura como te has quedado? MUERTAAAAAAAA) perque no m'enrecordava de com es deia...i aixo que jo he sigut super fans de garfield.. =)

ie..i per a pedres..les del riu allí darrere ma casa..

ale xiquetes...que no siga res!

Anònim ha dit...

perfavor, es necessita saber el número de persones que anem este dissabte a sopar al casal, que ens han de reservar els tickets si volem agafar-los el dissabte, o el divendres ràpidament. Bé, digueu algo perfavor.

B7s, vos vull!!!

Anònim ha dit...

jo si k vaig!! conteu en mi, val?

exes pedres....algo de mal si k farien si, xk baix la sola de la sabata no crec jo k estigueren...

adeu salaes!!!!

Anònim ha dit...

la de dalt soc jo, carmen , k no m'enrecordat de posar el nom. ale pues!

nati, espere k la foto t'haja agradat...en tinc mes!! jeje

Anònim ha dit...

Si, la foto m'agradat, i ja he vist les altres en el teu myspace.jeje
Escolta, les pedres estaven baix la sola de la sabata, sino teu creus, dili a esther que teu explique.

Vinga, vos vull!

Anònim ha dit...

no tinc que anar..pero com a cotillot major que soc vull que m'expliqueu quin casal, quin sopar i que collons es tot aixo! que no m'enteree!!!!!!!!!!



como me he quedado?
MUERTAAAAAAAAAAA

Anònim ha dit...

PLAGIO AXO DE MUERTAAA EU DIC JO!!!


PLAGIOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

Anònim ha dit...

natalia t'has enfadat o k? k teu he dit de coña!! k aço es tot un caxondeo!! i a esther no fa falta preguntar-li, k jo tambe estava alli i tambe tinc ulls, i anava millor k ella, jejeje. ai!!!!

Anònim ha dit...

Lauraaaa, el casal d'acció cultural, la veritat sq anit va star prou be!!!

carmen, q no m'he enfadat, q ja se q es caxondeo, xo sq a esther li vaig explicar una cosa q tu no saps i q fa entendre una altra cosa, x axo eu dic.

Vinga perles, salut! vos vull!!!

Anònim ha dit...

pues jo tambe vull saberla i si no me la volies contar, no haver dit axo, jeje.

k asco xe, fins l'11 de juliol amb examens...ja mos vorem d'aci un mes i mig...em morire de l'asco!!

Anònim ha dit...

no es q no te la vullguera contar, sq per aci no cal! no se que es el q no volies q diguera, xo bé, dxem el tema ja, q no te mes importancia, sino no pararem mai!! jeje

vinga, b7s!!!

Anònim ha dit...

sandraaaaaaa, posa alguna foto deste disabte pasat. bsitos!!!

Anònim ha dit...

noe enhorabona carinyet!! k ja no sóc la unica conductora!! a part de sandra...xo axo!! k ja mos pegaras una bolteta este cap de setmana eh?? k uai!!! i no em xafes a cap uela x favor!! jajaja

enhorabona guapeta!!!

Anònim ha dit...

JAJAJA!!!! 1000GRACIETES XULA!!!XIQUETES Q JA SÓC CONDUCTORA!!!APARTEU-SE Q VAG X LA KRRETERA!!!JAJAJA!!! VINGA WAPES!!!B7S I SORT ALS EXAMENS Q ARA NEM D KP!!!JAJAJA!!!AEU I PRECAUCIÓ X LA KRRETERA!!!jajaja!!!B7S XULES!!!;O)

Anònim ha dit...

Io ia t'ho he dit noe, quan vages a ixir amb el cotxe, cridam i no ixire!!! KE NOOOO!!!
ENHORABONA!!!!! SAS Q JO VAIG D COPILOT, NO??? B7S WAPA!!1

MOLTA SORT A TOTES AMB ELS EXAMENS!!! B7S WAPES, SE VOS VOL!!!
Maria

Anònim ha dit...

Sip!!!Gracietes!!!

Anònim ha dit...

ieeeeeeeeeeeeeeeee, actualizeuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!!

xfa xfa xfa

Anònim ha dit...

no podem, k stem a examens i no hi ha temps xa actualitzar. quan s'acaben ja ho farem

Anònim ha dit...

ERA PRESIS EIXA FOTO???
HO ERA????????????????????
¬¬

ara no podré ixir de casa..

Anònim ha dit...

ie!! k jo no he sigut!! ha sigut l'altra!! k tu ja saps k no tinc cap de foto aci....

Anònim ha dit...

m'he oblidat de dir: "jajajaja!!! xo exa foto és millor k cap altra!"

ara ja esta tot dit

Anònim ha dit...

AUTORA DE LA FOTO: MARIETA SIGNES DE BARRETA DE PA DIXIT:

exa es la millor foto que podriem haver posat de la nostra meravellosa e increible lau!!! perqué si!

perqué e aquí nuestro especímen más sexy de la cuadrilla!!! jajaj axina queeee???

MUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUT I XITÓN!!

jajajja vinga lauuu!!! que estàs reboníssima a exa foto!!!

EH O QUE? jaj

adeuuu vos vull xiquetes no patiu que lestiuet ja està quasi ací... només acabem.. ja planejarem alguna dinaeta...

RELACIONS PÚBLIQUES... DÍGAMELON?

Anònim ha dit...

PERO QUE FOTO POR DIOSSS ................. MMMMMMMMMMMM SABROSONA!!!!!!

XIQUITA VEN AQUÍ QUE TU PAPITO QUIERE MARCHA OH SIII... TIENES QUE ALIMENTAR A ESTE JABATO... MMM DALE...

Anònim ha dit...

la millor foto de totes!! laura 100% natural i pillada!!!

Anònim ha dit...

tinc que dir a favor meu que estava parlant...i no de coses guarres!!!

lo que pasa es que no sabia jo que posava cares...axina..quan parle...
:S

Anònim ha dit...

pues filla si, poses cares axina, i com soc tan bona, et vaig pillar de pleno!!!!!!!!

Anònim ha dit...

QUIN DIA ÉS EL CUMPLE DE LAURA?

Anònim ha dit...

JAJAJAJAJAJAJAJJA A QUE ES UN ENIGMA?? JAJAJA QUE FUERTE.... NINGÚ EU SAP...

LAURA TINDRÀ CUMPLE?....


NO JO CREC QUE NO EH?...

NINGÚ SAP QUAN ES!!!


PERO CA FORT NÈNA!!!!

( jo siiii ) jej pero és raro que ningú eu sapiga no?..

expediente x

Anònim ha dit...

mira...ca fort!
anonadada me dejais

vaig a deixar de felicitar-vos..que s'enrecorde de vosaltres les vostres mares!

me dejais MUERTA, MUERTAAAAAAAAAA

Anònim ha dit...

23?o69?

Anònim ha dit...

69 segur!

Anònim ha dit...

ni 23 ni 69! es el 24 o el 26 segur, k sempre es x les festes de xabia....o antes o despres....jajaja.

et volem xo no tenim tanta memoria!! jajaja

Anònim ha dit...

ES EL 23!!!!!!!!!!!!!!!


COÑO YA!

Anònim ha dit...

ja ho sabiem!! ai mare, k pokes bromes aguantes...jejej

Anònim ha dit...

Baia tio, es el 23, el dia que compartirem examen de castellà!!!

Si meu vas apuntar a l'agenda i tot i ni m'enrecordava, jajaja, ahí voreu lo q la mire!!!
bueno però es que no em fa falta mirar-la perquè se quan tinc els examens!

perles... que anit mos vam pegar festival gema patri i jo!!! bua, vos vaig trobar a faltar, però axina i tot meu vaig passar de puta mare!!!

b7s, vos vull!!!!!!!

Anònim ha dit...

xiquetes, podriem montarmos un viatget xa este estiu!!! que digueu???