dilluns, 5 de maig del 2008

FELICITATS!!!

32 comentaris:

Anònim ha dit...

Xiques dl mes...FELICITATS!!!Q wapes ixiu a ls fotos,eh??jejeje!!!
Cm smpre afavorides, s senyores!!!wapes!!! Spre q air seu passareu mel x valencia...esther...ja em contaràs ja...jejeje!!! i t aneta...ja sta arribant...falta poc...jejeje!!!vinga xules! a passaro mel! vos vullc! bsitets dolcets!!!;o)

Anònim ha dit...

x cert! q n mnrecordava... qin plan hi ha st find??Cnt plis!!!
Rock a j.pobre...,n?? xro on sopem o q fm??? adeu!!!

Anònim ha dit...

FELICITATS boniques!!! espere que seu passareu super be anit, k ganes tenia d'anar, xo si no es pot ser...esther ja eres un any mes ueleta, jejeje, i tu ana, et kden 2 dies!!! wapes!!!!

Anònim ha dit...

Escolteu, que fem este dissabte??? Al rosita ja no hi ha puesto!!! Pensem ràpid!!!!!!!!

Anònim ha dit...

joo jo este finde sentint-ho molt i sabent lo be que meu passe per juspobre( si no feu un poc de memoria la ultima volta i axo) no baixe..

el meu xulo em te captivà i no em deixa anarmen..cambien xulo per examens i captiva per ..si no estudies et follem per tots els costats i la cosa comensa a tindre sentit vamos...

axina que paseuseu be per mi i ja em contareu..buu obrint pas..PUTOS EXAMENS I LA MARE QUE ELS VA PARIR A TOTS OSTIA PUTA COÑO YA!
i feuse una botelleta de vi a la meua salut..!!!

besets guapisimes totes de la mare
i ració doble a les cumpleañeres!

el proxim ja es el meu..=S

Anònim ha dit...

gràcies a totes aquelles persones que s'han enrrecordat del meu cumple i m'han felicitat!!!mlts bessets!!!vos vull!!!

Anònim ha dit...

ana wapaaaaaaaa!!! FELICITATS amorrrrrrr!!! ueletes k sou les dos ja!!

Anònim ha dit...

Felicitats aneta!!!molts b7s xula! disfruta d lo q falta x kbar l dia dl teu cumple!!! sigues feliç!!!;o)

Anònim ha dit...

kp plan x dissabte?

Anònim ha dit...

laura ves buscant foto k a la proxima ja et toca a tu, axina k ya sabes!

Anònim ha dit...

buu soy demasiado joven para morir!
jo no vull arribar a la 3a edat tan pronte..
no es pot deixar de cumplir anys??

i lo de la foto..em dona igual la que poseu..ixc mes bona que deu a totes..axina que no tinc problema...

aixo si...la de la secció XXX no caldria posar-les ¬¬ ... eixes son PRIVATE
nenes felicitats a les cumpleañeres..i a les demes...ja vos faré un apaño cuan vos agarre...ñam!

tinc una fam... que m'he fet an el gotelé de tot el piso..ara ja tenim parets llises..

Anònim ha dit...

Pintura nueva: 23 €

Gotelé nuevo: 123 €

Dejar de passar hambre... no tiene precio!

Para todo lo demás... Pinturas 69!

Llámanos Laura i te pondremos a todo color!!

Anònim ha dit...

ningú s'anima a ixir hui?

Anònim ha dit...

PERO SI HUI PLOUUUUUUUU!!!


NI ROCK A JESUSPOBRE


NI MONTECARLO A ORBA


NI NA DE NA


JAJAJAJAJAJAJAJA


XXXXXX

mujer del tiempo's dixit!

Anònim ha dit...

XIQUETES!!SARA ENS VA DIR QUE EL DISSABTE QUE VÉ, DIA 17, QUE VA LA TRIBU A J.P, ENS CONVIDA A SOPAR A SA CASA!!JA QUEDAREM PER A COMPRAR-LI UN DETALLET O ALGO!!

APREPAREU-SE PER A FER-LA GRAN QUE LES IXIDES PRONTE VOREM DE TALLAR-LES (JUNY ESTA A LA VUELTA DE LA ESQUINA)!!!

MOLTS BESSETS...SEXY GIRLS!!!

LOVE, LOVE, LOVE...ALL YOU NEED IS LOVE!!!

JAJAJAJAJAJAJA!!!

QUE BURRERA MÉS GRAN...;-)

Anònim ha dit...

VOLIA DIR SATURDAY NIGHT PLANNING!!!
JEJEJE

Anònim ha dit...

Pues si, la setmana que ve tornem a juspobre, si la torne a enganxar com anit... bua bua bua!!! kin pedalot, ei, és que ja tocava! pues res xiquetes, que visquen els "tuactes", jajajaja!!!

VOS VULL!!!

Anònim ha dit...

a mi el titul de ara amb calaveretes no m'agrada..i el rosa del costat el posaria mes fort

i per demanar que no quede i el dibuix del calendari podria ser un xotarro..

hahahah
viva la calentor i la fam!

Anònim ha dit...

nooooooooooooooo!!!! a mi magrada moooolttt!!!!!!!!!!!!!! moooooooooooooooooooooooolt!!!!!!!!!!!!!!!!!!


mare pero molt??? mooooooooooolt filla mooooooooooooooooooooolt!!!

(també pa fer la contra a laura) jijij

pero està xulíssim! mencanta!

jej
el que podriem fer es renovar les fotos!

aaah i sabeu que podriem fer tambe? a que no? a que no a que no?? entrar al meu floooggg (flog, flog, flog) jajaja

que carmen mma la fettt!! jiji

www.fotolog.com/tot_un_tuacte


aleeeeee besitos a diestro

m@riet@

Anònim ha dit...

a vore..que jo he votat benissim eh???

i mari..yo tambien te quiero don't worry!

pero soles he donat la meua opinió..aci després cadascú fa lo que li ix de la figa i sin problemas...

i ja esta be de fer propaganda dels putos fotologs ostia puta coño ya!

Anònim ha dit...

nooooooooooo me da la ganaaa noooooooooooooooooooooooo me da la gana noooooooooooooooooooooooo me da la ganaaaaaaaaaaaaaa


flog flog flog flog flog flog flog


PROPAGANDAAA!!!!!!!!!!!!

Anònim ha dit...

dios mio!! k ha passat aci?? fa 3 dies k no entre i mira amb k em trobe!!!! jo llevaria les calaveres sandra, xk axo ho porten tots els k els agrada Marea, jajaja!!! xo axo si, la columneta rosa tambe la faria mes oscura.

Totes amb calaveres!!!!

Anònim ha dit...

que te que vore que t'agrade marea i que portes calaveres?

eixes son les calaveres del pimkie!

Anònim ha dit...

marea? calavera??

com no vullgues fer un poema no li vec la semblança!

jaja

Anònim ha dit...

lo mismo digo!!! jaja

Anònim ha dit...
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.
Anònim ha dit...

ara lo que no m'agrada es el banner de dalt... =S

si ja se que soc una quejica!

pero vos ai lof llu mes uqe deu!!!!!!

teniu que ferme mimitos que estic de examens i desficiosa..i damunt fa tres semanes que no em vegeu el careto

decidme cosas bonitas!!!

Anònim ha dit...

Bueno perles, que dir-vos? Que he suspés per culpa de un cotxe el conductor del qual era un fill de puta. El professor m'ha dit que ho he fet de puta mare, tot perfecte, però dit coxe se m'ha creuat, damunt m'ha pitat i per axò m'han suspés. Estic molt indignada, però l'únic que puc fer és esperar al divendres que ve que trobe que a la segona anirà la vençuda! I ja està ahí, no passa res!

Vinga, este dissabte la tribu!

Vos vull

Anònim ha dit...

tranquila nena..podem esperar a que ens fases de xofer una semana mes...
mentrestant tindre que seguir contratant la limousin amb el xofer potarro que es pluriempleado...(a vore moltes ho pillen a la primera.. ;))

sort per a la proxima!

Anònim ha dit...

laura eres una GANOSA!

Anònim ha dit...

ignorants de la vida, soc la del comentari de les calaveres. Si no sabeu de k stic parlant, no obriu la boca, xk a la persona k liu dia si k ho sap i si no s'enrecorda k ho pense....I no cal k atakeu tant, k no sabeu fer res mes k atacar a les persones k no xarren de lo matex k vosatros. Era un simple comentari, igual k un altre

Anònim ha dit...

collonnnnnnnnnnnnnnnnnnnnns frenaaa soooooooooooooooooooooooo caballoooooooooooooooooooooooooooooooo....