dimarts, 19 de juny del 2007

Dinaeta del divendres











5 comentaris:

Anònim ha dit...

Laura, DAME FUEGO!!!! sas ki soc???? t'enrecordes?

Leocadio Smirnoff ha dit...

Aiii mare, Laura que la cosa es posa calenta com el fuegooooo!! Je,je,je,je...

Bueno, super bones les fotos i els model i digueu-li al tio eixe del megàfon que ja ho té bé... que no para de xarrar ni dormint... per favor... ja estarà bé, no? Je,je,je,je...

Bo família, carpe diem...

Anònim ha dit...

ieee!

mare, que mal em va sabre haver-me'n d'anar abans d'hora, m'ho estava passant beníssim, si es que sou unes cracks!!!!!

però, això de que no isc a cap de foto m'ho apunte eh!

esta nit ens veiem per Xàbia a the lokos, paseuse pel meu casal que ja tenim gots i beguda xDDD

PD. Marieta, si torneu a fer alguna dinaeta/sopaeta/banyaeta-a-la-piscina m'aviseu, que jo amb vosaltres m'ho passe benissim, sou les millors!

Anònim ha dit...

Kylyan em deus un cubalitro!! k meu vas dir..a cumplir i ds vorem si pose les teues fotos, jeje.. es conya. no temas k les posare si no estan xk pensava k si hi havien, en les k et vaig fer jo..

bueno nene, ens vegem sta nit!!

Anònim ha dit...

KYLYAN!!!!!!!!!!!!PA DOS DIES K HE ANAT I NO TENIES RES PA BEURE!SERAS CERDOT! I ET RECORDE K EM DEUS UNA CERVESA....O MEU PAGUES AN ESPECIES...

OLE AHÍ DINAETA!L'ALTRA XA KUAN? EHHHH XO FALTA AL MEU POSE VERANIEGO SANDY!