dimecres, 20 de juny del 2007

Orquesta Mundial a Jesus Pobre









4 comentaris:

Leocadio Smirnoff ha dit...

Per favor, per favor... quina foto més bona!! M'estic morint de riure... je, je, je, je... Esplugues i un servidor!! Que bona, per l'amor del cubata, que bonaaaaaaaa!!! Je, je, je, je... Impressionant, va ser una nit, impressionant!!!

Bo família, carpe diem...

marieta!¡! ha dit...

jajajaja jodriiiiiiiiiiiiiiii kina foto eh??? si ke fa por si pero son lo maxim!!!! I ke em digueu dels xabieros?????????????? Sou uns sols!!! Avore kuan tornem a repetir!!!! Bueno i les formiguetes tame estan xules lo ke em va kostar de fer la foto.. Menos mal ke al final kantaven algo mes animat perke al principi els pasodobles no triomfaven jajajaaj

Isidoro!¡! ha dit...

com k als pasodobles no van triunfar? an als ballaos k am vaig pegar jo an jordi. k be meu vaig pasar! encara k faig cara de yonki x culpa de la puta alergia dels collons!!! xo la custió sk meu vaig pasar super beeeeeeeeeeeeee!!!!!

Anònim ha dit...

KIN ESPLUGUINHO JEJEJEEJE!!!!!!!!