divendres, 1 de juny del 2007

Exes kintes!!


18 comentaris:

marieta!¡! ha dit...

WAPEEEEEEEEEEEEEES... MES KE WAPEEEEEEEEEES!!!! ESTEU REBONÍSSIMES JAJAJA

Anònim ha dit...

Weno eixes kintes!!!!
Son lo milloret que podeu trobar per la contorna, tenen mes festa que ningu i estes festes ho demostraran!! Visca la kinta del 2007!!! Esta quintaaa deixara molt que parlar!!! Prepareuse per a unes festes dificils de olvidar!!! un abraçada!!!! a eixes kintes del 2007!!!

Isidoro!¡! ha dit...

ostia que wapes k sou!!!!!!!!!!! vos vullc an locura!!!!!!!

Anònim ha dit...

No n'hi ha quintes
No n'hi ha quintes
No n'hi ha quintes

Anònim ha dit...

tot són kintes!!! no n'hia kintos!!!

Anònim ha dit...

hola soc picaxu,eixes quintes son les millors!!!! estes festes faran fredat. i mes de una anira tots els dies per enterra tota mamà.
visca la quintà 2007!!!! i ana i maria, juanet es meu........

Anònim ha dit...

Gemma: hola, passava x asi... collins q wapes naveu totes! encara no havia vist cap foto, q enveja em feu...jeje, jo vull tornar a ser quinta! xo weno... l'any passat em va tocar a mi! Aprofiteu ara q podeu q vos passara volant!

Anònim ha dit...

avore axo k vol dir k juanet es teu.....les que el vam arreplegar primer son elles axina que......!!!!DISTANCIA XFAVOR....

Anònim ha dit...

Quintes com vosaltres se'n troben poquetes i estic orgullós de ser un quinto vostre... olé ahí guapíssimes!!!

Tot i això:

No hi ha quintes!!
Tot són quintos!!
Oooooeeeeee!!!

Visca la Quintà 2007!!

Carpe Diem, xavals...

Anònim ha dit...

KE NO HI HA KINTES?????????????????????????????????? TOT SON KINTES KE NO ES IGUAL!!!
KI MANEJA EL KOTARRO? LES KINTES!
POS AHI KEDA TOT DIT

Anònim ha dit...

Hostia an deu si no es per que em vec se molvida lo bona que estic jejeje... no trobeu?
La super seximbol de la quinta.

Anònim ha dit...

kintes kom les de aquest any cap i ho dic jo k sempre stic present!

Anònim ha dit...

estik dacord amb el meu kompañero! exes kintes son lo mas del mas i mas!

Anònim ha dit...

A vore si tanta merda q menejeu an les qintes d'enguany i despres no doneu la talla...

Anònim ha dit...

tot es vorà!!!!

Anònim ha dit...

OLA A TOTS!!!EXA NIT VA SER LA ANTESALA DE TOT LO Q ESTA PER VINDRE....XQ ESTES FESTES TENEN Q SER LO MÁXIM I JA ES VORÀ!!!!VISKA LA KINTÀ I LES KINTES 2007!!!!!

Anònim ha dit...

visca la quintà 2007!! Vos done la meua bendició... amén!!

marieta!¡! ha dit...

ala pues sols keda dir ke VISTO LO VISTO KE VIVA SAN CRISTO!