divendres, 1 de juny del 2007

Kins kintos més salaos!!


12 comentaris:

Anònim ha dit...

AXO SON KINTOS I LO DEMES SON KUENTOS DE RISA!

Anònim ha dit...

Weno eixes kintes!!!!
Son lo milloret que podeu trobar per la contorna, tenen mes festa que ningu i estes festes ho demostraran!! Visca la kinta del 2007!!! Esta quintaaa deixara molt que parlar!!! Prepareuse per a unes festes dificils de olvidar!!! un abraçada!!!! a eixes kintes del 2007!!!

Isidoro!¡! ha dit...

ole kintoss!!!!!!!!!!!!!!! uiii, al meu xiket k wapo esta! bueno, tot s'ha de dir, exa nit naven tots super wapos, anaven wapisims!!! xo al meu xic mes k ningu jejejeje

Anònim ha dit...

KONKE EL TEU XIK MES KE NINGU??????? ASI FAVORITISMES POCS EH????

Isidoro!¡! ha dit...

pos el meu xic mes k ningu! i k pasa??? avorer si no puc dir k m'agra mes ell k ningú...i si no t'agra pos no el mires!!!!

Anònim ha dit...

ieeeeeeeeeee tranki ah???? avore exos humos si els kalmem una miketa!!!!

Anònim ha dit...

Com jo ningú...

marieta!¡! ha dit...

Ai leocadio.... es klar ke kom tu ningú!!! bueno sense tindre en konter el meu kinto ke es la kosa mes salada ke han parit mares jajaja
VISCA LA BURRA!

Anònim ha dit...

ole kintos!!!com exos anyan pocs!!!que dic molts pocs!!!mira que anavem preciosos!!!ah¿?jeje..bueno de les kintes no es pot parlar...que elles anaven....bueno que no tinc paraules...
bueno...visca els kintos(que no anyan kintes...jej) i VISCA LA KINTÀ 2007!!que enguany seran les millor festes de tota Gata!!!

Anònim ha dit...

puuuuuuuuuuuuuuuuuu kina merda de kintoos..... puuuuuuuuuuuuuu parexeu xabieros jajajaja

Anònim ha dit...

tu no t'has vist a l'espill, veritat?

Anònim ha dit...

A callar tots ke tenim uns kintos ben resalaos!!!!! Sobretot el meu primo jajajaja wapoooooooooo